K úspešnému podnikaniu nepatrí len schopnosť samotného predaja, ale aj starostlivosť o zákazníkov/klientov, čo je, žiaľ, veľmi opomínaná téma. Starostlivosť o zákazníka je totiž najdôležitejší krok v prípade, že vám záleží na budovaní stálych a najmä spokojných zákazníkov, ktorí sa k vám nielen neustále vracajú, zároveň vás aj odporúčajú ďalej, čo je najlepšia reklama vôbec.

 

Jednou z možností, ako sa o svojich zákazníkov starať, je práve e-mail marketing, skr. emailing. Formou newslettera dokážete svojim klientom dávať najavo svoj záujem o ich maximálnu spokojnosť a informovanosť ohľadom produktu či služby, ktoré si u vás už minimálne raz zakúpil.

 

V rámci pravidelného newslettra môžete využiť rôzne zľavy, zaujímavosti či najnovšie články, ktoré budú priamo informovať klienta napríklad o starostlivosti alebo rozmanitých možnostiach využitia daného produktu, ktorý si obstaral práve prostredníctvom vás.

 

V rámci našich služieb poskytujeme aj BEZPLATNÉ poradenstvo a vytvorenie cenovej ponuky na mieru. Ku každému z vás teda pristupujeme individuálne a profesionálne.