Moderná reklama azda nepozná hraníc. Všetko to začalo v offline dobách na základe printovej reklamy a postupovalo cez digitalizáciu, teda väčšina reklamy bola prenesená práve do sveta online trhu. Dnes sa akosi opäť vraciame k potrebe vlastniť, ale aj ďalej posúvať hmotné predmety - a práve preto vznikol MERCH.

Influenceri

Áno, práve influenceri dodali MERCHU tú správnu atmosféru a šťavu tak, aby po ňom túžil naozaj každý fanúšik. To inšpiruje množstvo podnikateľov, ktorí túžia po efektívnom odlíšení sa od konkurencie, pričom ich zároveň sprevádza túžba tzv. “niečo po sebe zanechať” aj svojim klientom/zákazníkom (fanúšikom).

Koniec koncov, dá sa povedať, že svoj MERCH majú aj firmy, ktoré si potrpia na uniformy, čo sa praktizuje už od nepamäti - či už ide o predavačku alebo o železničného strojvedúceho, všetci zamestnanci robia reklamu spolčnosti, v ktorej pracujú.

Novodobý MERCH je však viac o osobnostiach, na čo nadväzuje pokračovanie článku.

Známe osobnosti

Na rôznych e-shopoch zameraných na distribúciu a predaj hudobnín nájdete kopec rôznych MERCH-ov známych kapiel, a to od nášiviek cez šiltovky až po ruksaky. Naozaj verní fanúšikovia neraz siahajú aj po nálepkách na auto či odznaky, vďaka čomu tak vyjadruje nielen svoju vášeň pre danú kapelu (či iného idola), ale predovšetkým ide o chodiacu, živú reklamu, ktorá vás môže zviditeľniť pokojne aj po celom svete.

O potlač rôznych propagačných materiálov všetkého druhu sa vám na compress.sk veľmi radi postaráme, a to s garanciou nielen rýchleho dodania, ale predovšetkým širokej ponuky a najlepších cien na trhu!

MERCH

Nadácie, sponzori a kluby

Rôzne nadácie, neziskové organizácie či dlhodobí sponzori majú svoj MERCH azda na každej väčšej akcii či festivale. Ide o unikátny spôsob reklamy, ktorá pôsobí nanajvýš prirodzene.

To, že rôzni športovci hrdo nosia dres preplnený logami známych firiem len preto, lebo ich životný štýl sponzorujú, je jedna vec. Avšak, vedeli ste o tom, že svoj MERCH majú aj napríklad jazdecké kluby? Či už sa jedná o potlač jazdeckých tričiek, výšivky na podsedlových dečkách alebo o obyčajnú kľúčenku s konskou hlavou a logom daného klubu, nielenže takýto tréner a jazdecký klub zažiaria na každej súťaži, predovšetkým tým zvyšujú dôveryhodnosť a spoľahlivosť v očiach druhých!

Každý, kto vie, ako na budovanie značky

Samozrejme, MERCH môže vlastniť úplne každý, kto vie nielen budovať značku a svoj biznis, ale predovšetkým tí, ktorí chápu podstatu a vážnosť trendovej reklamy.

Ak ste jedným z tých, ktorí svoj biznis budujú v prvom rade preto, lebo svoju podnikateľskú činnosť milujú, mali by ste sa oň aj príkladne starať. Práve na to slúžia rôzne materiály a predmety, ktorými sa môžete nielen zavďačiť svojim kolegom a známym, ale vlastný MERCH vás môže učiniť niekoho idolom, ktorý vás bude zbožňovať rovnako, ako vy svoju prácu.

Publikované • Jana Kubíková